What's new
Project Torque Community Forums

Welcome to the ProjectTorque forum! You will need to register an account here to play the game. Click the register button and sign in with Steam. Use a legitimate email as this is used for account recovery if you forget your password. We will never spam you or sell your user data!

Welkom bij Project Torque !

PT is BACK! OMG OMG OMG! (ben een ouwe knakker met nostalgie problemen hihihihi)

Wat heb ik dit spel gemist zeg, wist helemaal niet dat het op Steam stond totdat iemand me het vertelde.
Gisteravond even een paar rondjes gedaan en met de Lion al een 2.04 neergezet op B-Rally... HEERLIJK!

Ik hoop dat het spel niet evolueert naar de bagger die ze er destijds van hebben gemaakt want dat was niks.
Kan me nog herinneren toen Aeria problemen kreeg met Invictus en de IP ban en we over konden naar LevelR
en we de gegevens moesten mailen ( (heb zelfs de screenshots van alle auto's en de mail) zodat we daar
verder konden met de auto's die we al hadden gekocht. Ik was fan, echt fan, had alle auto's en kon niet weg
blijven van het spel. Toen het downhill ging met het spel, en ze er ghost uit haalden (ik vind ghost nu eenmaal
prettig rijden zonder van de weg geramd te worden) vond ik het welletjes.
Heb Heat nog geprobeerd maar het kon me niet meer bekoren.

Als jullie hulp nodig hebben of de devs met wat dan ook dan houd ik me aanbevolen. Heb enige ervaring
op het vlak, ben nu bijna 50 en zit al sinds mijn 12e met vierkante ogen op een scherm geplakt qua GFX, 3D, code, etc.

PT is BACK! OMG OMG OMG!
 
Geweldig PT back online again !

Het eerste wat ik deed was levelen naar 8 en Thunder Alley spelen. Wat heb ik dat gemist zeg....
Gelukkig is er niets veranderd aan de gameplay en reed het zoals vanouds. Alleen missen de addons nog voor Rookie, Pro en Intimidator cars.

Ik speelde PT in 2006 al tot dat Invictus IP bans ging uitdelen en we verplicht moesten overstappen naar Heat/LevelR.
Op alle 3 de platforms was mijn nicknaam KiNG / KiiNG / K!NG en had ik mijn eigen crew samen met Costi^Hector: [OR] Online Racers

Veel race plezier allemaal en wie weet zien we elkaar op de baan !


Greetz Amigos ...
 
Koekoek wat is dit lang geleden zeg menn. Wat jammer dat ze dit vroeger om zeep hebben geholpen met dat gedoe dat wij uit europa niet meer op de amerikaanse servers mochten. Had er met plezier nog wat geld in gestopt ook haha. Supertof dat het terug is, haalt wel wat herinneringen terug van maanden elke avond uren racen :p
 
Top