Elvileg az lehet a gond hogy, ha egy instabil nettel rendelkező egyén van a versenyen akkor már elrontja az egészet, mert a host (nem a szerver) úgymond rá várakozik amíg lagol. A host folyamatosan kéri a laggos játékos pozícióját és amíg az nincs meg, addig a többieké sincs meg. Mint egy láncnál: a leggyengébb láncszemtől függ az egész.
És akkor a lagos játékos lehet hogy tip-top géppel, meg netkapcsolattal rendelkezik csak éppen az USA-ból van, a Mississippi-n túlról.
Talán nem véletlenül volt annyi verziója ennek a játéknak annak idején a különböző földrajzi régiókra...
Viszont:
a zárt béta alatt is voltak usákok, meg oroszok egy roomban (írták két verseny közt) mégse volt különösebb gond.
Tegnap, a múlt hétvégi 70-80 helyett csak 30-40 arcade játékost mutatott - 1 lag volt csak: Thunder A-n egy amerikai forgolódott egyenesben is, de a többiek mentek simán.
És ha jól emlékszem a Level-R ben, amikor egy ponton túl feloldották a régiókorlátot (IP alapú) megjelentek a japánok ("yona-yona")! Chat-elésükön kívül látszott hogy messziről vannak, mert helyenként az egyenesben is kilinccsel előre mentek, meg "beleharaptak" a korlátba egykét helyen, viszont a többieket ez nem befolyásolta, ők nem kezdtek el pattogni, aszfaltba beleolvadni.
Szóval, itt van valami amit még Jack, de talán még az Invictus se tud (mert ennyire központosítva még nem volt a játék) és amíg ennek megoldásával elvannak, addig semmi tartalombővítés nem lesz még jó ideig.
Türelem az kelleni fog, mivel senki sem főállásban csinálja.
Ez egy rajongói project. Abból ahogy a debreceniek felhívták Jack figyelmét szerződéskötéskor a pénzügyi buktatóra, gyanítom hogy ők se sokat tesznek hozzá azon túl, hogy éppen játszható legyen a játék.
Ez olyasmi mint a Need For Speed World. Ott az volt, hogy hekkerek annyira rá voltak már állva a játékra, hogy mikor megszűnt, rájöttek hogy meg tudják oldani azt központi EA szerver nélkül is. Egy év volt mire csináltak egy offline változatot, plusz egy év mire összeraktak egy online változatot, és most a harmadik év végén vannak ott, hgy a játékbeli autók tulajdonságait módosítják, ill. új modelleket tudnak betenni. És ez a NFS World, tízensokszor ekkora játékosbázissal, több programozóval-hackerrel, akiknek volt-van kedvük hozzá tenni.
3 év!
Itt annyi előny van, hogy a készítők- jogtulaj beleegyezésével megy a dolog, plusz adtak mindjárt az elején egy már működő verziót. De a Worldhöz képest itt nagyon egy emberesnek tűnik a dolog.
Szóval szerintem kezdhetünk itt is negyedévekben gondolkodni - és erősen ajánlott hogy más játékok is legyenek az ember gépén